Translate

ΟΛΘ: Την άνοιξη του 2013 ο ανάδοχος για τη μαρίνα


Ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.

Την άνοιξη του 2013 αναμένεται να επιλεγεί -μεταξύ δύο υποψηφίων- η εταιρεία ή η κοινοπραξία, που θα αναλάβει το έργο κατασκευής μαρίνας σκαφών αναψυχής στην πρώτη προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Οι δεσμευτικές προσφορές πρόκειται να κατατεθούν στην εταιρεία «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ» (ΟΛΘ ΑΕ) μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, όπως προβλέπει η προκήρυξη της δεύτερης φάσης του σχετικού διαγωνισμού για τα δύο επιχειρηματικά σχήματα -εταιρεία «Lamda Development S.A» και κοινοπραξία «Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Krοslin GMBH»- που προκρίθηκαν από την πρώτη φάση (στην οποία είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον συνολικά τρία σχήματα).

Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει την παραχώρηση -για περίοδο τουλάχιστον 30ετών- της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών. Επίσης, της χερσαίας ζώνης στην πρώτη προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας –εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών.

Προβλέπει, τέλος, την παραχώρηση υπαίθριου χώρου στη δεύτερη προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.

Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ η δημιουργία της μαρίνας εξυπηρετεί τους στρατηγικούς στόχους για την προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού, την ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, τη δημιουργία ευκαιριών για δραστηριότητες αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού, την τόνωση της εμπορικής και τουριστικής κίνησης της πόλης και την αύξηση των εσόδων και των κερδών της ΟΛΘ ΑΕ.


Πηγή : kathimerini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις