Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στον τύπο και το περιεχόμενο των Καταστάσεων Λογιστικών Διαφορών που θα πρέπει υποχρεωτικά να συνυποβληθούν με τις Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος από τους Λογιστές – Φοροτεχνικούς, σύμφωνα με τον Νόμο 3842/2010. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν θέματα όπως: |
- Προϋποθέσεις αναγνώρισης επιχειρηματικής δαπάνης
- Αρχές αυτοτέλειας των χρήσεων – Δαπάνες προηγούμενης χρήσης
- Δικαιολογητικά Δαπανών
- Δαπάνες Μισθοδοσίας – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Αμοιβές Τρίτων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Παροχές Τρίτων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Φόροι και Τέλη – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Διάφορα Έξοδα – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Τόκοι και Συναφή έξοδα – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Αποσβέσεις – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Προβλέψεις εκμεταλλεύσεων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Έκτακτα & ανόργανα έξοδα και Ζημιές – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Έξοδα προηγούμενων χρήσεων – Προϋποθέσεις αναγνώρισης – Νομολογία – Παραδείγματα
- Αγορές αγαθών και λήψη υπηρεσιών από μη συνεργάσιμα κράτη από 01/01/2010 (εφαρμογές)
- Αγορές αγαθών και λήψη υπηρεσιών από κράτη με προνομιακό Φορολογικό καθεστώς από 01/01/2010 (εφαρμογές)
- Συνέπειες μη ορθής αναμόρφωσης αποτελεσμάτων
- Χρόνος και τρόπος υποβολής των καταστάσεων λογιστικών διαφορών
- Δήλωση απόδοσης Έμμεσων Φόρων
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ: σε Φοροτεχνικούς, Λογιστές, Οικονομικούς Διευθυντές, Προϊστάμενους Λογιστηρίων και βοηθούς λογιστών. ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ Νίκος Καλαμαράς, Φοροτεχνικός Σύμβουλος με μεγάλη επαγγελματική και διδακτική εμπειρία. Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη. Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%. Λήξη Προθεσμίας: Τετάρτη 18 Μαΐου 2011. ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421 ή ηλεκτρονικά στο email info@abpm.gr ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ | Α.Φ.Μ. | Δ.Ο.Υ. | ΤΗΛ. | FAX | E-MAIL | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ - ΘΕΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ | 1. | 2. | 3. | Ονοματεπώνυμο Υπευθύνου | Κωδ.Σεμ.PP1 | Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εταιρείας σας. ΚΟΣΤΟΣ - ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 280 Ευρώ + Φ.Π.Α. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20% Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857 ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ - Εγχειρίδιο «Ορθή Αναμόρφωση Αποτελεσμάτων και Κατάσταση Λογιστικών Διαφόρων»
- Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ABPM Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING. Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας www.abpm.gr |
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου