Τετάρτη

Σεμινάριο ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ Management of the Modern Warehouse

AQSAdvanced Quality Services Ltd.
ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Σεμινάριο ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ
Σεμινάρια | Υπηρεσίες | Στελεχιακό Δυναμικό | Πελάτες
Σεμινάριο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Τετάρτη 4 & Πέμπτη 5 Μαΐου 2011 (15:00 - 20:30)
Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα

Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, την παραγωγικότητα και την ποιότητα όλων των λειτουργιών, από την διαδικασία παραλαβής, τοποθέτησης και ετοιμασίας παραγγελιών, μέχρι την απογραφή, τον ευπρεπισμό και την ασφάλεια της αποθήκης (με εργαλεία 5s), τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια των αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους λειτουργίας.

Με εργαλεία και ασκήσεις το σεμινάριο βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους και πλάνα βελτίωσης.

Δείγμα πρακτικής άσκησης μπορείτε να δείτε εδώ.

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,45% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: ΠΕΜΠΤΗ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8.
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Ελένη Φλουρή.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.
Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στοaqs@aqs.gr, ή πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ
Τετάρτη 4 & Πέμπτη 5 Μαΐου 2011 (15:00-20:30),
Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΑΦΜ:ΔΟΥ:
ΤΗΛ.:FAX:E-MAIL:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.PP

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ:
    Προγραμματισμός ροής παραλαβών, απαιτούμενου προσωπικού και μηχανημάτων, προετοιμασία χώρου, δειγματοληψία, έλεγχος παραλαμβανόμενων υλικών, ελαττωματικές παραλαβές.

  • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ:
    Καθορισμός Γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας. Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.

  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ:
    Κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ:
    Κριτήρια για τον προγραμματισμό των δρομολογίων, παρακολούθηση του βαθμού αξιοποίησης οχημάτων, μείωση κόστους διανομής.

  • ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ:
    Πόσο επιβαρύνεται η μονάδα του προϊόντος όσο παραμένει στην Αποθήκη;

  • ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ:
    Σύστημα δεικτών για την αξιολόγηση της Ποιότητας και της Παραγωγικότητας της Αποθήκης, στην Παραλαβή, Αποθήκευση, Ετοιμασία και Αποστολή των Παραγγελιών.

  • ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ:
    Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας, που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ:
    Ακρίβεια Αποθεμάτων, μείωση Αποθέματος & ελλείψεων, Σημείο Αναπαραγγελίας, Απόθεμα Ασφαλείας. Μέθοδοι διαχείρισης για μείωση των Αποθεμάτων & βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.

  • ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:
    Εφαρμογή Barcode / R.F.I.D, Συστήματα WMS (Warehouse Management Systems). Τεχνικά & οικονομικά κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης.

  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ - ΕΝΤΥΠΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ:
    Έγγραφα αποθήκης, που απαιτούνται για την υποστήριξη των διεργασιών της.

  • Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ:
    Στην αξιοποίηση του χώρου αποθήκευσης, στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη διακίνηση των υλικών. Εφαρμογές.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 400 Euro + ΦΠΑ

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.

Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 16300200 2000311
ΙΒΑΝ
: GR120 1401630 16300200 2000311 (Προωθημένα Συστήματα Εξυπηρέτησης Ε.Π.Ε)

Περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο "ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ"
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Λογισμικό για την ABC Ανάλυση
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας

Το σεμινάριο προσφέρεται και ως ενδοεπιχειρησιακό, με case studies που διαμορφώνονται με δεδομένα της εταιρείας σας.

ΕισηγητήςΠρόγραμμα σεμιναρίωνΗ εταιρεία μας

Θεόδωρος Παπαγλάστρας

Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ, μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων, μεγάλη εμπειρία σε Διευθυντικές θέσεις Πολυεθνικών Εταιρειών (Pepsico Foods, Knorr - Bestfoods) στην Ελλάδα και στην Ευρώπη (υπεύθυνος εφοδιαστικής αλυσίδας για 59 Εργοστάσια στην Ευρώπη)

Για το πλήρες βιογραφικό του εισηγητή πατήστε εδώ.

Σε όσους στείλουν δήλωση συμμετοχής για τα επόμενα σεμιναριά μας 1 μήνα πριν από τη διεξαγωγή τους, παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%.
Εκτός από το σεμινάριο "ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ", η εταιρεία μας διοργανώνει και μια σειρά από σεμινάρια, αναλυτικό κατάλογο των οποίων μπορείτε να δείτε εδώ.

Coaching Πωλητών
Σας υπενθυμίζουμε το σεμινάριο Coaching Πωλητών, στις 13 Απριλίου 2011 (09:00 - 16:30) στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αθήνα.

Λήξη υποβολής των δικαιολογητικών στον ΟΑΕΔ: 7 Απριλίου 2011.

Η Advanced Quality Services Ltd. είναι εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων με 18ετή παρουσία στην Ελληνική Αγορά, που έχει υλοποιήσει μεγάλο αριθμό - άνω των 500 - σημαντικών συμβουλευτικών Projects σε Ελληνικές και Διεθνείς Επιχειρήσεις και έχει εκπαιδεύσει άνω των 8.000 στελεχών επιχειρήσεων.
Μεταξύ των πελατών μας συγκαταλέγονται:THYSSENKRUPP - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ,
ΕΛΤΑ,ΔΕΕ KOSMOCAR (50 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ), APIVITA, JANSSEN CILAG, ΠΕΤΡΟΛΑ ΕΛΛΑΣ, ΤΣΜΕΔΕ, ΥΦΑΝΤΗΣ (ΑΛΛΑΝΤΟΠΟΙΪΑ), TOSOH HELLAS, PHARMATHEN, RILKEN, YALCO, ALPHA ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ, PROFIL ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ICAP, ΣΥ.ΦΑ, ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, FRIESLAND HELLAS, BINGO, ALPHA LEASING, ΔΗΜΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ, ΑΚΤΩΡ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, FAMAR (ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ), ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ, ΧΑΛΚΟΡ, ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ, MOTOR OIL, ΤΗΛΕΚΑΛΩΔΙΑ, ALUMIL.
Το πλήρες πελατολόγιό μας μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα μας www.aqs.gr

ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Η παρούσα επικοινωνία είναι εξαιρετικά σημαντική για την εταιρεία μας. Πιστεύουμε επίσης ότι με την επικοινωνία αυτή παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις χρήσιμες πληροφορίες για έγκυρη και ουσιαστική κατάρτιση των στελεχών. Σε περίπτωση όμως που η πληροφόρηση αυτή δεν σας ενδιαφέρει παρακαλούμε απλώς κάντε click στο link που βρίσκεται στο τέλος του μηνύματος, ή στείλτε ένα email στο aqs@aqs.gr με τίτλο"REMOVE ME".

AQS
Published by Advanced Quality Services Ltd. - Copyright © 2011. All rights reserved.
Τυρνάβου και Σαρανταπόρου 1Α, 145 65 Αγ. Στέφανος, Τηλ. 210 6216997-8, Fax 210 6216990, e-mail aqs@aqs.gr
www.aqs.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *