Τρίτη

Και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών . .

*********** Μικρές Αλήθειες ***********

Εάν γελάς όταν δανείζεσαι, θα κλαις όταν ξεπληρώνεις.
Εβραϊκή Παροιμία

Οι άνθρωποι ζουν πια περισσότερα χρόνια.
Εξέλιξη που κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να γίνει δυνατή
η αποπληρωμή των τριαντακονταετών στεγαστικών δανείων.
Doug Larson, Αμερικανός Αρθρογράφος

Αν δεν έχεις λεφτά, πάρε δάνειο. Ποτέ μη ζητάς μικρά ποσά.
Ζήτα όσα χρειάζεσαι, και πάντα να τα ξεπληρώνεις το συντομότερο δυνατό.
Αριστοτέλης Ωνάσης, Έλληνας Εφοπλιστής

*********** Απόψεις & Πραγματικότητα ***********

Και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών . ..

Ρήση, παρότρυνση που δεν ισχύει στην Αγορά. ΑΤΟΠΗ!
Το οφείλημα(ως αμαρτία), στην περίπτωσή μας χρηματική οφειλή,
δεν πρέπει να αφεθεί, να συγχωρεθεί, διότι επιβαρύνει την Καθαρή μας Θέση.
Την ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας.

Οι απαιτήσεις μας έναντι των Οφειλομένων είναι πολύ απλές:
Θέλουμε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ποσό της οφειλής, και μάλιστα,
όσο το δυνατόν πιο σύντομα, ΣΗΜΕΡΑ(ο αέναος συσχετισμός: χρήμα & χρόνος).

Θυμηθείτε πως ο χρόνος κυλά πάντα προς όφελος του Οφειλέτη. Ποτέ δε σας ευνοεί.

Απ΄ την άλλη πλευρά, οι διαθέσεις είναι ξεκάθαρες, εμμέσως πρόδηλες:
Καταβολή ενός ελάχιστου ποσού με απροσδιόριστη ημερομηνία!

Θυμηθείτε πως ο Οφειλέτης δε χρειάζεται πλέον τον Πιστωτή. Τη δουλειά του την έκανε.

Το θέμα της είσπραξης δεν είναι πάντα θέμα τρίτων.
Αλλοίμονο εάν αποστέλλεις όλους τους Οφειλέτες σου στους Δικηγόρους! !
Σε ορισμένες περιπτώσεις, καρκινώματα, επιβάλλεται. Αλλά όλους, ανεξαιρέτως;

Θυμηθείτε εδώ τη φράση: Μη παίζεις μαζί μου παιχνίδια . . ισχύει απόλυτα.
Είναι κάτι που διαισθητικά το καταλαβαίνουμε ότι συμβαίνει, εξελίσσεται μπροστά μας,
αλλά αδυνατούμε να το αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.

Είναι μια διελκυστίνδα που πρέπει έγκαιρα να γνωρίζει κανείς πως να τη χειριστεί.
Κι αυτός που επείγεται και πρέπει να τη διαχειριστεί σοφά και επιδέξια
είναι ο Πιστωτής, και μόνον αυτός.

Οπότε πρέπει να αναλάβετε αμέσως δράση, είτε προσωπικά εσείς οι ίδιοι
είτε το ειδικά εκπαιδευμένο σ΄ αυτό το θέμα προσωπικό σας. Ετερον ουδέν!

Αλλωστε αυτή η πτυχή της διαδικασίας έχει τονιστεί ιδιαίτερα
στα εφαρμοσμένα Σεμινάρια μας. Διεπιχειρησιακά και Ενδοεπιχειρησιακά.

Στο συγκεκριμένο αδιέξοδο θα πρέπει ο Πιστωτής
να έχει έτοιμες τις απαντήσεις ή να γνωρίζει πως να ελιχθεί.
Αλλο το να αυτοσχεδιάζει εκείνη τη στιγμή και άλλο το να γνωρίζει
πως να χειριστεί την άρνηση ή την αναβολή εκ των προτέρων.

Οι ελιγμοί που κάνει ο Οφειλέτης αποσκοπούν στην ανίχνευση της ανοχής μας,
την ικανότητα χειρισμού της κατάστασης, ή τελικά, την εκπαίδευση και εμπειρία
που κατέχουμε για να διαχειριστούμε τέτοιου είδους θέματα.

Σ΄ αυτές τις περιπτώσεις, ακούστε προσεκτικά τους ισχυρισμούς.
Μπορεί να υπάρχουν λόγοι βάσιμοι που να θεμελιώνουν τυχόν εύλογη,
συγκεκριμένη χρονική αναβολή! Μια ανθρώπινη διάσταση. .
Σε αντίθετη περίπτωση, αντιπροτείνετε μια απάντηση
ανάλογη με τη "συχνότητα" των παρακάτω:

α. Αγνοείστε τις προκατασκευασμένες, ατυχείς δικαιολογίες,
και ζητήστε το οφειλόμενο ποσό εις το ακέραιο. Πιστέψτε με, πιάνει!

β. Αυξήστε την αρχικά διεκδικούμενη δόση και μειώστε
το χρονικό διάστημα αποπληρωμής του υπολοίπου.

γ. Αντί για τα μισά μπροστά και τα υπόλοιπα τον επόμενο μήνα,
ζητείστε ολόκληρο το οφειλόμενο ποσό σε 1 εβδομάδα ή 15 ημέρες.

Οι επιλογές που έχετε είναι πάρα πολλές. Ανάλογα την περίσταση και περίπτωση.
Οι μόνοι σας περιορισμοί είναι ο θυμός, ο ερασιτεχνισμός και η έλλειψη φαντασίας . .. .
Είναι γνωστές αδυναμίες που δεν πείθουν, πλέον._

Προσωπικά Δεδομένα & “ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε”

Δικαίωμα Απαγόρευσης Δημοσιοποίησης
ή Πρόσβασης σε Προσωπικά Δεδομένα Τρίτων.

Η ιστορία δημιουργίας της Τράπεζας Πληροφοριών “Τειρεσία”
είναι λίγο πολύ γνωστή. Ξεκίνησε το 1997 ως Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, εξελίχθηκε σε Α.Ε,
και με μετόχους μόνο πιστωτικά ιδρύματα και θυγατρικές εταιρείες πιστωτικών ιδρυμάτων.
Ως αποστολή έχει την παροχή έγκυρων πληροφοριών(προσωπικά δεδομένα)
φερεγγυότητας οφειλετών κυρίως στα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα.

Στις ημέρες μας, λόγω της εξέλιξης του αντικειμένου του,
παρέχει μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων που, εν πολλοίς,
καθορίζει την οικονομική και προσωπική ζωή, Οφειλετών και Πιστωτών.
Δικαίων και αδίκων!

Τα ανωτέρω στοιχεία είναι λίγο ως πολύ γνωστά,
ενώ είναι εύκολο να αντλήσουμε ακόμη περισσότερα στοιχεία από
διαθέσιμο πληροφοριακό υλικό της εταιρείας.

Αυτό όμως που διαφεύγει από πολλούς συναλλασσόμενους - πολίτες,
είναι η δυνατότητά τους να ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ στον Τειρεσία
τη δημοσιοποίηση ή κοινοποίηση στοιχείων της Οικονομικής τους
δραστηριότητας σε Τρίτους, εν γένει!

Συγκεκριμένα, στην Ηλεκτρονική Διεύθυνση (http://www.tiresias.gr/office/index.html#E)
διευκρινίζεται πως μπορείτε να απαγορεύσετε στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε,
ΟΡΙΣΤΙΚΑ και ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ, την κοινοποίηση προσωπικών σας στοιχείων
με σχετική αίτηση που πρέπει να τη συμπληρώσετε και να την καταθέσετε
στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ή να την αποστείλετε μέσω Τραπέζης.

Το κείμενο που θα συναντήστε είναι το εξής(copy, paste):

Διαδικασία μη εμφάνισης στοιχείων Οικονομικής Συμπεριφοράς ΣΑΥ & ΣΥΠ

Οποιοσδήποτε (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) δεν επιθυμεί
την εμφάνιση των στοιχείων οικονομικής συμπεριφοράς του,
που τηρούνται στα συστήματα ΣΑΥ, ΣΥΠ της Τειρεσίας ΑΕ,
μπορεί να ζητήσει, με σχετική αίτηση στο
Γραφείο Εξυπηρέτησης,
τη μη μετάδοση των δεδομένων αυτών.

Έντυπο αίτησης μη μετάδοσης στοιχείων οικονομικής συμπεριφοράς
για
φυσικά* και νομικά* πρόσωπα.

Με την ικανοποίηση του αιτήματός του στη θέση των δεδομένων αναγράφεται:
«δεν επιθυμεί την αναγραφή δεδομένων που τον αφορούν».

Απαγόρευση Πρόσβασης ΣΣΧ

Κάθε υποκείμενο δεδομένων συγκέντρωσης χορηγήσεων
έχει το δικαίωμα να υποβάλλει προς την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ
αίτημα απαγόρευσης πρόσβασης στα δεδομένα του ΣΣΧ που το αφορούν.
Για το σκοπό αυτό πρέπει να συμπληρώσει και καταθέσει το ειδικό
έντυπο - αίτηση .
Η αίτηση αυτή υποβάλλεται είτε στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ απευθείας
είτε στην Τράπεζα, η οποία τη διαβιβάζει στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ.

Οι ανωτέρω πληροφορίες δεν αποτελούν Νομικές Συμβουλές,
για οποιαδήποτε απόφασή σας συμβουλευτείτε το Δικηγόρο σας.

Το Ενδιαφέρον είναι μεταδοτικό!

Εχει διαπιστωθεί πως η αφομοίωση των αρχών Πώλησης και Είσπραξης δεν εξαντλείται
σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Η μάθησή τους δεν είναι μια αποσπασματική,
μεμονωμένη ενέργεια, αλλά ένας διαρκής καθημερινός μόχθος εφαρμογής τους.

Κατόπιν ενδιαφέροντος, λοιπόν, δημιουργήθηκε η ανάγκη για διαρκή επικοινωνία.
Να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες Πώλησης και αντίστοιχης διαχείρισης
Είσπραξης του τιμήματός τους, και βέβαια να διδασκόμαστε μέσα απ΄ αυτές.
Γι΄ αυτό το σκοπό, το καλύτερο μέσο είναι η ηλεκτρονική επικοινωνία(eπιστολές)
.

Εάν γνωρίζετε συναδέλφους, φίλους ή πελάτες με παρόμοιους προβληματισμούς και αναζητήσεις
μπορείτε να ανατυπώστε μέρος ή το σύνολο των κειμένων και να τους τα στείλετε. Παρακαλούμε
όμως συμπεριλάβετε
τα στοιχεία της πηγής τους. Ακόμη, μπορούν και οι ίδιοι να λαμβάνουν
την παρούσα ηλεκτρονική
eπιστολή, αρκεί να μας ενημερώσουν γι΄ αυτή τους την επιθυμία.

Ολοι μας εξυπηρετούμε, ο ένας τον άλλον. Οσοι περισσότεροι άνθρωποι
βελτιώνουν τη συμπεριφορά τους, τόσο καλύτερος γίνεται ο κόσμος. Για όλους μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

www.hellinika.gr

www.hellinika.gr
Ηλεκτρονικός Ψηφιακός Κατάλογος

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *